I hemmets lugna vrår...

Blir man väldigt snabbt rastlös.

Hallå! Jag har ju samlat energi för att plugga
till min omtenta. Men jag har inte ett dugg lust.
Jag hade ju glömt bort det viktigaste med den,
det är ju svårt. Det hade jag ju aldrig drömt om borta
i Barcelona. Jag tänkte att det var ju bara att
plugga på.
Men denna kursen läste jag hösten 06, och jag
har lärt mig alldeles för mycket nytt sen dess för
att kunna komma ihåg minsta skvatt av denna
skiten.

Nu dricker jag iallafall kaffe med en mint i munnen.
Det är ju uppfriskande iallafall!

image10

Åh. Mitt. Barcelona.

En bra sak - 1 semesterkilo minus denna morgon!
Powerwalken och den nyttiga maten gör sitt väldigt fort!

Årvar.

Kommentarer
Postat av: MissMor

Oj, hjälp... allt med sånt där gör att jag får ont i magen. :S Man skulle ju vilja ha lite egen design, men det skulle va skönt om det fanns ett lätt sätt ;) GRATTIS till det försvunna semesterkilot! *kram*

2007-08-14 @ 17:22:33
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: MissMor

Men gud va gulligt av dig! Ytliga problem är precis vad jag behöver, istället för att gräva ner mig i massa negativa självdestruktiva tankar. Så det låter toppen :D

2007-08-15 @ 15:55:10
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0