Dagens Malin.

Tänkte istället för att lägga upp en dagens bild som många gör
istället beskriva mig kort hur jag ser ut idag.

Jag har nästan svart hår och väldigt matchande svarta ringar under ögonen.

Ni hör ju. Idag är jag ett riktigt kap.

Glömde ju det viktigaste. Piffade upp ringarna under ögonen och hårfärgen
med ett par örhängen.
Ni ser. Malin har ansträngt sig idag!

Nä. Men tänkte faktiskt lägga upp en bild på mig själv nån dag nu. Måste
hitta någon som jag känner representerar mig på ett bra vis. Kanske en
där jag posar såbra så ni kommer tro att jag är en riktigt heting bara.
Eller så tar jag en au naturell but ugly bild. Det återstår att se.

Förstår att ni är oliiidligt nyfikna ;)

Årvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0