Bakfull som en liten kastrull

Idag vill jag som min kära sambo ligga i soffan och
bara var väldigt bakfull och trött.
Men imorgon är min omtenta så jag SKA plugga
hela dagen! Men känner mig väldigt sömnig.
Tror snart det är dax för kaffe men vi har ingen
mjölk hemma och det känns just för tillfället
aningens magstarkt att dricka det svart! Men men
vad gör man inte för lite koffein!?

Det var iallafall kul igår. Har en liten bakfylleångest
men jag har inte tid för ångest idag, så jag lägger
den åt sidan. Kan ha ångesten imorgon efter tentan
istället!

Kom på att jag inte borstat tänderna idag än. Fy fan
vad äckligt. Det måste jag nog göra på en gång
faktiskt!

Årvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0